reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

reklama

Fotky

Tour de France - London (Foto)

Branko Štefanatný

Tour de France - London (Foto)

Tour de France, rok 2007, 3500 km, 22 dní, 22 deväťčlenných tímov. Prológ, London...

  • 10. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Nové Wembley

Branko Štefanatný

Nové Wembley

Fakty. Vyše päť rokov stavali nový štadión na mieste, kde stál starý (severozápad Londýna). Má 90 tisíc miest na sedenie, 220 tisíc ton betónu, viac ako 2500 záchodov. Oblúk nad štadiónom je vysoký 133 metrov a váži toľko koľko váži 275 dvojposchodových autobusov. Stál 757 miliónov libier. Stačí otvoriť ústa a dívať sa. Aspoň ja som tak robil...

  • 12. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Stonehenge

Branko Štefanatný

Stonehenge

V poslednej dobe sa mi vôbec nechce rozprávať, ani písať. O to viac pozerám a počúvam. Stonehenge - England - 2007...

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Krok za krokom, rok za rokom

Branko Štefanatný

Krok za krokom, rok za rokom

Život je nádherný. Pozerám pred seba a vidím o čom to všetko je. Môj vzor kráča, moja budúcnosť tesne za ním. Ruka v ruke. A nedá mi nezopakovať, život je nádherný. Možno nájdete svoje šťastie i vy, keď sa pozriete dopredu?

  • 14. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Rôznorodý

Branko Štefanatný

Rôznorodý

Minister pôdohospodárstva a turizmu Veľkej Británie Clarke Gable ma nedávno oslovil prostredníctvom SKSVLAOOI (Slovenského klubu Slovákov v Londýne a okolí okrem iného) a poveril ma projektom, ktorého cieľom je dotiahnuť do tejto krajiny, špeciálne jeho hlavného mesta, čo najviac Slovákov. Tak som sa toho ujal. Ako prostriedok na dosiahnutie svojho cieľa som si zvolil obrázky miesto slov. Fotogaléria má názov Rôznorodosť, pretože to je to, čo tu človek nájde. Nech sa teda páči...

  • 31. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 575x
  • 11
reklama
Môj London

Branko Štefanatný

Môj London

Trošku som sa nechal nakaziť Dalinom a tak niekedy miesto spánku vybehnem vonku, niečo nafotiť. V tejto rubrike si budem uverejňovať fotky, ktoré jednoducho chcem mať na svojom blogu. Možno sa vám budú aj páčiť. Tu sú prvé. Londýn mojimi očami...

  • 4. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu