reklama

Opäť túžim

Po rozchode nastáva u mňa odboj proti ženám. Ženy milujem stále, v tom sa nič nemení, ale v tomto období si od nich držím odstup. Lepšie povedané nie ja, ale moje srdce. Potom však príde niekto, kto to všetko zmení. Tentokrát to bolo neznáme dievča z baru.Niekedy je pár úprimných minút viac ako roky, mesiace, dni klamstva...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Tvoj priateľ bol za rohom. Ja som to rešpektoval. Ty si na to myslela, nezabúdala si.

Tvoje otázky a moje odpovede zapadali presne do mojich otázok a tvojich odpovedí.

Tvoj úprimný úsmev prebíjal trpkosť z môjho posledného vzťahu...neúspešného.

Minútu po minúte si búrala hradbu, ktorú som si po neúspechu umelo vytváral. Presvedčila si ma za chvíľku. Ono to stále existuje! Mala si to v očiach. Presne to, čo potrebujem. Také jednoduché, také vzácne. Neskazené. Tvoje slová boli pravdivé, aspoň ja som im veril a to je to najdôležitejšie. Tvoja láska dala základy novej láske, možno.

Už sa v živote neuvidíme. Neľutujem. Niekedy to tak je.

Tebe ostal len môj bozk na rozlúčku a mne viera. A krásny zážitok...z obyčajného rozhovoru. Môj strach si premenila v nádej.

Tak dúfam, že to príde, opäť. Raz, hádam, opäť budem rozdávať ja.

A možno to robím práve teraz...


Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu