reklama

Krok za krokom, rok za rokom

Život je nádherný. Pozerám pred seba a vidím o čom to všetko je. Môj vzor kráča, moja budúcnosť tesne za ním. Ruka v ruke. A nedá mi nezopakovať, život je nádherný. Možno nájdete svoje šťastie i vy, keď sa pozriete dopredu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu



Moji rodičia, moja priateľka, moje krstňa. Rok za krokom.



PS : Pomôcka - prehrabte sa čas od času vo svojom fotoalbume, človek často a veľmi skoro zabúda čo vlastne má.

Prajem príjemné hľadanie...


Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu