reklama

Večná téma

S priateľmi vieme diskutovať o všetkom a ničom. Tému preberieme z prava, z hora a z vnútra. Ku niektorým sa po čase vrátime a prehodnotíme naše predchádzajúce názory. Jedna téma je ale večne na začiatku debaty, objaví sa párkrát počas a väčšinou sa ňou aj končí. Je to taká tá najkrajšia. Veď bodaj by aj nie, keď zvykne nosiť minisukne a nádherné výstrihy. Voňavé (väčšinou), tvrdohlavé (zväčša), nevypočítateľné (vždy)...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Nesnažíme sa ich pochopiť. O to sa už snažili iní a ďaleko to nedotiahli. A vlastne si myslím, že by to bola hlúposť. Veď to krásne očakávanie a následné rozmýšľanie, že prečo urobila toto a tamto a potom to jej vysvetlenie, ktoré vám moc nepomôže, ale urobí vám dobre, pretože na konci je úsmev, ktorý presne vie, čo robí. Nevysvetľuje, nevtiera sa. On opíja a múti. Hlavu. Mužskú.

My hľadáme vždy odpoveď na jednu otázku. Ktorá je naj?

Je predsa veľmi ťažké nájsť krásu fyzickú a aj tú skrytú v jednej osobe. Nájsť ženu, ktorá vám rozprúdi krv tam kde má a pritom sa vás aj snaží pochopiť. A keď pochopí, nechá to tak a nerozoberá to. To máme predsa radi, či nie? Pokoj. Je to ťažké, ale dá sa. Tak kde je? Ktorá to je? Ako vypadá?

Ja som si myslel, že mám svoj typ ženy. Menšia brunetka so snedou pokožkou, nežným pohľadom a ... riadna blbosť! Okolo prejde blondínka s modrými očami a ten muž vo mne a aj to okolo neho kričí "áno áno áno!". Toto by som vedel milovať. Pardon nie to, ju!

Asi sa to nedá zaškatuľkovať. Zistil som, že mi nezáleží na farbe vlasov, očí a ani pokožky. Veď tie mulatky, azijatky, černošky a hlavne ich mixy, ktoré tu v Londýne človek stretáva každý deň, to je jedna báseň (teraz si predstavujem ako môj otec kričí na mamu "som ti vravel, že má nejakú afričanku!").

Nie, zistil som, už len keď sa pozriem na moje bývalé priateľky, že sa tam nájdu úplne rozdielne typy. Nezáleží dokonca ani na postave. Vždy som si vravel, menšia útla, určite dobre navarí. Prsíčka človek hľadá vždy vo výstrihoch, ale keď hľadá niečo viac, je to úplne nepodstatné. Je to obohrané ale veľmi zaujímavé. Ako to len funguje? Ako a čím sa vlastne dvaja ľudia k sebe priťahujú? Niekedy je to jediný pohľad, jediný pohyb, jedno žmurknutie a ľudia strácajú hlavu, peniaze a sny.

Nesnažím sa hádzať do jedného vreca a predsa chcem niekoho, kto má určité ľudské črty, určité postavenie, pekný vzhľad, vzdelanie...určité škatuľkovanie tam musí byť a je určite normálne. Neverím nikomu, kto naozaj tvrdí, že na fyzickej kráse mu nezáleží. Alebo takto, kto to tvrdí a je žena, to nie je ona. Nie môj typ. Tak konečne niečo, konečne som to aspoň nejako ohraničil. Odpadlo mi nejaké číslo, ktoré uľahčí moje hľadanie. Nuž, to určite nie je hľadanie. "Ono" to vraj vždy príde neočakávane a práve vtedy, keď to nečakáte. Nuž tak ja očakávam neočakávané, to znie lepšie.

Očakávam ženu, ktorá spĺňa moje požiadavky. Je môj typ. Môj typ sú v podstate všetky. Nuž je to krásne a som rád, že opäť nemám žiadne hranice. Tak ako v hudbe počúvam všetky štýly, všetky žánre. A trošku si to sťažujem. Trošku závidím tým, ktorý vedia, tvrdia, že oni majú svoj typ. Oni vedia presne aké špecifiká musí mať ich vyvolená. Aj tak nakoniec skončia s úplne inou, či nie?

Vy viete? Viete aký je váš typ? Aké musí mať črty? Ako by mal vypadať? Máte vysnívaného partnera?

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu