reklama

Klub nadaných ľudí

Hľadám človeka, čo predo mnou zaspí. Jediná podmienka, teda dve. Žena, čo škrípe zubami...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Celý život počúvam, že v noci škrípem zubami. Zaujímavé, akurát by som veľmi rád vedel, ako to znie? Ešte sa mi nepodarilo spať s niekým, kto to dokáže. A keď sa pýtam, nech mi to niekto ukáže, zvyčajne počujem iba " ja to neviem!"

Čo to teda vlastne robím v noci?! Vie niekto to čo ja? Robíte aj vy niečo iné v spánku okrem spania?

Pochváľte sa!

Zakladám (už tu dlho žiadny nebol) klub. Klub nadaných ľudí , ľudí, čo v noci doprajú iným (čo sa ocitli v tej istej miestnosti) premýšľať celú noc. Klub umelcov noci, artistov čo tvoria zo sna, jednoduchým chrapúňom, pardon chrápačom, čo za ich predstavenie nikdy nepočujú poďakovanie, ba naopak!

Ja som tiež minule pekne poďakoval môjmu kámošovi, na dovolenke. Čestný člen klubu, chrápač akého treba počuť, aby ste uverili. On prestane dýchať a ostane tak aj minútu, dve (aspoň v noci sa to tak zdá) a potom z ničoho nič strhne hurhot, krik, pridá dusenie a potom si do toho začne pískať! Človek sa najprv bojí, či žije, potom sa vyľaká na smrť, že čo sa deje a potom má celú noc nervy a hlavne ráno, lebo ten dotyčný vstane vysmiaty do ružova s poznámkami ako dobre sa vyspal! Umelec! Tak som ho poslal na predstavenie do vedľajšej izby, ku kamarátom, veď nech aj oni si nájdu trošku času na rozmýšľanie o všetkom možnom, pekne celú noc.

Kámoša som už zapísal, ja som škrípač zubami, aj vy viete niečo? (hrá sa aj bonzovanie na druhých)

A mimochodom, dobrú noc...

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu