reklama

Nový pohľad na svet

Dlho predlho som odolával. Ale neodolal. Mám novú známosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Nikdy som nechápal známych alebo ľudí, čo píšu na tento blog, ktorí to urobili a stále robia. Dokonca sa tým až vystatujú a priam predbiehajú, že kto má väčší, väčšiu, lepší, lepšiu. Prišlo mi to divné, možno trošku detinské, každopádne niečo, čomu som nerozumel.

Dalino bol prvý, ktorý mi naznačil, ako to človeku môže zmeniť život. Nájsť si, v našom prípade nejakú peknú, spoľahlivú a dobrú.

Je to jedna z vecí, ktorú človek pochopí až vtedy, ak skúsi. Potom to naberie iné dimenzie. Človek sa nestačí čudovať, kde idú všetky peniaze a voľný čas. Stojí veľa, berie čas a aj tak je to puto silné, že je to človeku jedno. Zrazu je vidno veci, ktoré si človek predtým nevšimol. Ľudia s podobným osudom sa majú stále o čom rozprávať, stále pritom hľadajú najnovšie a najlepšie, ako som vravel, je to tak trošku súťaž. Taká milá. Už je milá, predtým som tomu vážne nerozumel. Všetci sa len predbiehali kto má lepší úlovok a to všetko tak verejne, že si založili blogy, webstránky, špeciálne obchody a ja neviem čo ešte.

Som ešte nováčik, akurát som na desiatej stránke manuálu a ten je sakra hrubý! Ale už teraz cítim, ako mi bije srdce, keď sa pozerám na možnosti čo všetko sa s ňou dá robiť. Budem sa plaziť, nespať, urobím všetko preto, aby som s nej dostal všetko, čo sa dá!

Odolával som, dlho som odolával. Už nie. Už nebudem čakať na nikoho a na nič. A už vôbec nie na vyvolávanie. Už mám svoju vlastnú. PowerShot S2 IS , digitálnu kameru.

Ospravedlňte nás, ideme na prechádzku!

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu