reklama

Vážne

Opäť som bol na vianočnej dovolenke na Slovensku. Musím podotknúť, že asi najlepšej zatiaľ (toľko snehu, pohody a whisky som si už veru dlho nedoprial). Mám v hlave veľa postrehov zo Slovenska, na jazyku veľa zážitkov zo života ale mám chuť začať tým, čo ma teší najviac. Tým čo mám v srdci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Prvý deň po. Už bez snehu, v zahraničí. Samota a prázdno naplňujú moje ja. Už opäť. Už ale len krátko. Už je dobre, už bude len dobre, už už. Človek vie prekonať všetko, vie sa poučiť a naučiť čokoľvek. Nemyslieť na bozk, ak má od koho, to je nemysliteľné.

Rád sledujem ľudí a životné situácie. Niekedy sa snažím povzniesť nad pocity a vychutnať si spolužitie našich dvoch rovnocenných osôb z výšky, ako vták s chladnou hlavou. Viem, že máme za sebou ťažké a veľmi dôležité obdobie. Mal by som sa tešiť z veľkých vecí, z toho, že som si potvrdil mnohé predpoklady a spoznal tvoju novú stránku. Jednu z mnohých. A ja sa teším najviac z tejto situácie, ktorá je pre mňa dôležitejšia ako všetky tie naoko dôležité.

U tvojej maminy. Ty a ja a obývačka. Neskorý večer a už len my dvaja. A nejaký nudný film v televízore. Pocit absolútnej pohody donútil moje telo nepretvarovať sa a oddať sa milej činnosti. Moje telo zaspalo a ja s ním. Poznal som pár žien a poznám podobné situácie. Viem, že možnosti sú rôzne. Núka sa aj hádka s výstražným prstom a vynadaním do neslušného, večne unaveného, neschopného a neviem čo môže ženu napadnúť, ak je hystericky ovládaná? Alebo mohol nastať pre mňa v tej chvíli najhorší variant, že by si ma, takého príjemne driemajúceho pri zlom a nudnom filme, zatriasla a nasilu zobudila! Brrrrrr. Nebol by som nadšený. Ale po tom, čo som otvoril oči, som bol. Spokojný, šťastný a zaľúbený. Zobudil som sa s hlavou v tvojom lone, s rukami hladkajúcimi moje vlasy. Prikrytý dekou, aby mi nebola zima. Bez jedinej výčitky. S úsmevom. Dokonalý dôkaz lásky. Pre mňa určite.

Rád sledujem ľudí a životné situácie. Niekedy sa pozerám na seba očami druhého a na svoj život z rôznych uhlov. A niekedy si predstavujem budúcnosť. Preniesol som sa v čase a videl som spolužitie dvoch rovnocenných osôb z výšky. Ako vták. Videl som ťažké obdobie striedajúce s pohodou vo dvojici. Každý vzťah sa stretne s problémami, tak ako život každého jedného človeka. Všetky problémy sa dajú riešiť. Všetci vieme, že ženy a muži sa pozerajú na svet inými očami. Žijeme iné životy. A keď sa nám pošťastí, stretneme niekoho, kto to pochopí. Ja som videl v budúcnosti ženu, ktorá ma chápala už od začiatku nášho spoločného života. Tá žena ma pri prvom nevhodnom zaspatí prikryla dekou. Bez rozmýšľania, bez stresu, iba s úprimnou láskou.

Jej mama o mne povedala, že vyzerám ako milý chlapec. Jej oči sa ma však pýtali, " ako to myslíš s mojou dcérou? "

Toto je moja odpoveď.

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu