reklama

Keby som šejka tralala...

Jedna z výhod blogovania je, že sa celkom ujali stretávky blogerov. Teda aspoň ja som sa ich celkom ujal. Jedna z výhod blogerov je, že väčšina z nich neberie život smrteľne vážne. Teda aspoň tí, čo som zatiaľ stretol osobne sa tak tvárili. Jedna z výhod blogera - chlapa je, že sa môže stretnúť s nádhernými ženami. Teda aspoň o týchto zo včera sa to určite povedať dá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

...a keďže ku peknej žene patrí aj muž, ocitol som sa v londýnskom bare aj ja a Peťo (nenecháme predsa Angličanov zlízať...toto sa mi často stáva...zabudnem, čo som chcel oné).

Teraz by ma zaujímalo, či sú viac zvedavé ženy, alebo muži, kto sú tie pekné blogerky...takže...





Keby niekto náhodou nevedel priradiť mená k fotkám a nechce sa mu klikať na odkazy, ešte raz po poradí.
Miriam Novanská, Mirka Gučíková, Martina Boohová (pardon Boor), Peter Bigoš a ja. Stanka Leslie. Hmm. Ostáva žiaľ iba v spomienkach.

K pikoškám (drbom/ohováraniu/nadávaniu/láskaniu/fetovaniu/a niu)...cena pikantnej informácie je úmerne ohodnotená tvrdou menou (anglickou šterlingovou). To som sa naučil z reality šou. Ľudí zaujíma čo a ako a kde a kto a s kým. A sú ochotní platiť. A my z reálneho života to využívame. Tak kto má záujem, nech sa mi ozve a pripraví si peňaženku (hmm, myslí to vážne?).

****************************************************************************************************************************************

* V bare, kde sme diskutovali o politickej situácii na východe (tuším pri Snine) a globálnemu otepľovaniu planéty (netuším akej), hrala v pozadí živá kapela. Taký príjemný džezík. Prvú pesničku odspievala jedna slečna. Druhú druhá. Potom si už len brnkali. Vôbec som si nevšimol, čo mala oblečené ta druhá. Ako povedala Miriam. Od kedy mám svoju Micku, nepíšem o prsíčkach, ani o tenise, žiadne bonboniérkové články. Proste asi ma už ženy nezaujímajú. A ja rozmýšľam, či som si všimol, alebo nevšimol tú minisukňu druhej speváčky, jednu milú dámu, ktorá bola pri bare asi päť minút a potom odišla a tie tri fajnovučko obalené sladkosti, čo okolo nás prechádzali, keď sme išli na taxík? Hold, časy sa menia, zajtra do...

* Peťo mi povedal príbeh, ktorý nemôžem zverejniť (viete čo myslím...ozvite sa!)

* Ak žijete viac ako niekoľko rokov v počasí, z ktorého nezasneží a nezasneží a teplota neklesne pod čojaviemakúhranicu, ale stále tam je krásne teplúčko, je chyba ak ste necestovali pred tým, ako ste začali bývať v krajine, kde nezasneží a nezasneží a teplota... Ak potom prídete do (pre vás) zimy aká je v novembri v Londýne, to mesto si vás nezíska ani zadarmo, lebo vám je jednoducho strašná zima! A komu sa páči, keď mu je zima? Sa spýtajte vášho muža, čo (mu) na to povie. A ozi, viete, že v niektorých krajinách vám niektorí ľudia vymaľujú izbu, za čo ja viem, za trebárs, ak dobre rátam, povedzme, mno, aj desať dolárov (slovom 10$)? A viete čo urobia za napríklad, dajme tomu, že dvacku? (ozvite sa!)

* Ak sa vydáte do Londýna, začne sa vám tu dariť, žijete tu spokojne a čas od času sa vrátite na Slovensko, môže sa vám stáť krásna situácia. To keď niekto stretne na ulici vášho otca a spýta sa ho na vás. Otec s hrdosťou oznámi, že ste v Londýne a vypočuje si dokonalú vetu
" To je v pohode, veď každý musí niekde začať! "

* Mirka, keď ona mám, nemám, á nepoviem! (o s!)

** Vymyslel som si heslo včerajšieho večera, ktoré vám moc nepovie, ale my šiesti sa určite pri ňom zasmejeme popod fúzy (tak ako by sa Moskaľ usmial, keby som sa ho spýtal, či si pamätá na to ako sme v lete...o s!)

Múdrosť včerajšieho veľmi príjemného večera v krásnej spoločnosti (deti zatvorte si uši):

Keď je**te šejka, nebudete predsa písať do SME!

****************************************************************************************************************************************

Nebol čas na fotenie, takže len v rýchlosti.

Trojka (neviem, nepripomína vám Martina na tejto fotke niekoho?). Martinka, Ja, Miriam...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Štvorka oficiálne (Peter, Martina, Ja, Miriam)

Obrázok blogu



Štvorka po...druhom...

Obrázok blogu



A po...dajme tomu treťom poháriku...trojka s Gučiky, pripojila sa neskôr (Peter, Mirka, a Martina)...

Obrázok blogu



A tak. Blogovanie by malo byť v prvom rade zábava. (Ta bartender z Cypru ne?!)

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu