reklama

Dobrý dojem

Nasťahovali sme sa do bytu a plán bol jasný, jednoduchý. Zmeníme čo sa dá, upravíme si všetko podľa svojich predstáv, založíme miesto, kde sa bude radosť vracať. Hlavne rýchlo, podľa vzorca "čo neurobíš hneď, na to sa potom vyserieš".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

V Anglicku som mal jednoduchú prácu. Takú tú, čo trvá iba cez pracovný čas. Keď "padla", tak padla. Proste žiadne nosenie práce domov, žiadne vypisovanie e-mailov po nociach, bezstresová práca. Dokonca som končil okolo obeda, alebo tesne po ňom. A bol predo mnou skoro celý deň. Tak som si ho väčšinou pekne rozdelil. Šlofík, nákup, prechádzka, niečo sa uvarilo, niečo sa napísalo, prečítalo. Večer pivko s priateľmi alebo iná pohodová činnosť. A cez víkend výlet, alebo iný veget. Varil som, fotil som, priberal som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred nedávnom som sa rozhodol opäť začať chudnúť. Po rokoch nešportovania cítim potrebu zmeny. Po pravde, bez akéhokoľvek plánovania, zmenilo sa všetko z predošlého obdobia. Priateľov vidím menej, nevarím, spím menej. Ok, som rak, spánku som si ubral iba trošku, ale inak asi zo všetkého, plným dúškom. Pracujem aj v spánku, aspoň mám taký pocit. Dokonca nie som sám. Aj Veronika opakuje. Niekedy mi to príde smiešne, keď padáme do postele obaja unavení ako dva kláty. Smiešna doba, čo sa tohto týka. Prečo to vlastne robíme?

A napriek tomu, nestresujem. Stačí, že kvôli kríze stresujú a roznášajú paniku všetci okolo. Ja som si nedávno uvedomil jednu vec, nad ktorou teraz často rozmýšľam. Keby som si tento byt prerobil behom jedného mesiaca, už by ma dávno omrzel. Za chvíľu tu budeme rok a ja mám toľko vecí, ktoré som už chcel dávno ukončiť, dorobiť, prerobiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A cítim sa tu veľmi príjemne. Možno práve preto, že je tento byt stále nedokonalý.

Mám rád zmenu a asi ju čas od času potrebujem. Nestresujem, keď niečo nie je ako bolo, aj keď to bolo bezchybné. Teším sa, myslím, že každý má v živote etapy, je to iba o tom, ako ich pospájať. Ja mám fázu plného diára, tisícok kilometrov za sebou a pred sebou veľa vecí, ktoré už som chcel dávno dorobiť, prerobiť, ukončiť...

A tak ďalej. Zatiaľ mám z toho všetkého dobrý dojem.

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu