reklama

Po kvapkách

Myslel som si, že romantika sa z môjho života vytratila už dávno, s údermi ukončenej lásky a poslednou fľaškou žiaľu. Posledná kvapka vtedy, tak ako každá potom a vždy, mi pripomenie bolesť z posledných pokusov o romantiku. Poď, možno ju nájdeme opäť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

K životu patrí zábava aj smútok. Plač, šťastie, boj, neha aj láska. Erotika s romantikou aj bez. Kopance aj dary. Otázky aj odpovede. Tvoje i moje sny.

V mojich sa prechádzame nahí, kdekoľvek si vymyslíš. Tvoje nežné prstíky v mojej drsnej ruke, moje srdce v tvojej dlani, naše telá v ležérnych pohyboch. S pohybom slnka sa prebúdza vášeň, s odlivom času prilievame našu fantáziu a ja mením sen v ďalší splnený.

Tvoja vôňa je a ostane záhadou, nevyriešenou hádankou pre všetkých výrobcov parfumov. Trošku sa spotíš pri milovaní a jediná kvapka, ktorá ti steká po chrbátiku medzi mojimi prstami, je stelesnený zmysel života. Sledujem ju každým kúskom svojich očí. Zobúdza všetky moje vnemy kričiace od vzrušenia. Vyhrávajú chuťové kanáliky, prehĺtam. Tak ako ty, keď máš chuť. Chutíme rovnako slano, však?

Si ako ja. Zviera prezlečené v dospelého človeka. Miluješ odhodiť svoju kožu na oči ostatným zazeračom. Nech závidia, ale nič nevidia. Ostávame samy. Len ty a ja. Iba spontánnosť chvíle, sex, živelnosť. Život je nádherný...

Telo, po ktorom sa tá kvapka osamelo posúva, je poskladané v dokonalosť. Videl som už všetky farby pleti, veľkosti pŕs, udržiavaných svalov a vytrhaných chlpov. Ty si učiteľka krásy, ženskosti a bytia. Nahá alebo odetá. V spánku, alebo v reflektore svetiel. Zozadu, spredu.

Predstava, že už o tebe nemusím snívať ma zabíja, opíja, napĺňa. Bijú ma sekundy, ktoré žijem bez teba. Bez tvojich kvapiek. Moje miesto je vedľa teba, tvoje v mojej posteli. Tvoj zadoček je stvorený na polozasnené vystrčenie z pod periny. Tvoje chĺpky čakajú na môj horúci dych. Tvoje pery chcú vlhnúť bozkami. Tisíc a jeden bozk na každý kúsok tvojej nádhery. Nech je mokro.

Ja viem, že je to stále iba sen. Ja viem, že ty ešte váhaš. Ja viem, že to máš s romantikou tak ako ja, už si z nej vyrástla. Tiež viem, že už to dlho nevydržíš. Príroda na teba čaká, tak ako moje ruky. Kašlime na konvencie, na rozum, rozprávky. Zabudnime na čas a kilometre medzi nami. Čas šprintuje. Poďme sa milovať. Len tak, pre krásu chvíle. Pre nás, pre spomienky, pre krásne ráno. Celý život.

Poď! Chytím ťa za ruku a už nepustím...

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu