reklama

Bezprostredné predieranie

Prvej morskej vlne som odolal. Tá druhá už podlomila moje nohy a tie ostatné nechávam víťaziť, nech si ma ich silný prúd odveje kam len chce. Alebo by sa to dalo povedať inak, jednoduchšie. Dostal som chuť tu niečo ťuknúť, po dlhšej dobe. A preto píšem rýchlo, kým sa mi dá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Je piatok večer a ja s vnútorným naplnením konštatujem, že vrchol dnešného dňa bolo kosenie trávnika s novou kosačkou. Žiadna depka, ani výlev, čisté zistenie. Na živote sú krásne práve jeho zmeny. Niekedy sa dejú po sekundách, inokedy po vzdychoch, niekedy to človeku trvá celú večnosť, kým na niečo príde. Vždy je však dobré na niečo prísť! Ja som dnes došiel k tomu, že ma stále baví písať do svojho denníka. Akurát niet času zaznamenávať pravidelne. Ďalšia pasáž bude teda čisto denníková, povedzme, blogová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cestovanie ma stále baví, len mi čím ďalej, tým viac vadí, keď sedím na pracovnej večery s ľuďmi hovoriacimi medzi šalátom a druhým chodom jazykom svojho kmeňa, ktorému väčšinou nerozumiem. Zväčša tam totiž sedím sám z kmeňa slovenského a ako pravý Slovák čakám, kým sa mi niekto prihovorí. Inak je to super, štýlové, iné mestá, iní ľudia, zážitkov plné auto. Ničmenej, radšej by som asi kosil trávu. 

Pred rokom som sa vrátil z Londýna a odvtedy mám pocit, že stále niečo hľadám, že mi niečo chýba. A neviem kurva prísť na to, čo to je? A tak pracujem, maľujem, kosím, jem a pozorujem. A samozrejme, milujem. Na domaľovanie mi akosi neostali sily, ale ak nájdem silu na ešte jednu izbu, budem mať vymaľovaný celý byt! Nechápem ako sa taký malý byt môže zdať v určitých momentoch a určitým spôsobom, taký obrovský? Už ho maľujem pol roka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Človek okolo tridsiatky sa asi láme. Buď bude naďalej nezodpovedný, uletený a bude si robiť čo chce, iba tak, alebo sa nechá unášať vlnami a vychutná si dokonca aj zvuk štvortaktového motora kosačky. Vždy sú dve možnosti. Aj keď, ja ešte počkám s voľbou. Ešte chvíľku pohľadám, v pohode, v kľude, trošku po svojom. Ok, nazvime to lenivo. Nehazardné unášanie vlnami. A potom možno zistím, že všetko je ako má. A bližšie ako sa zdá. Človek okolo tridsiatky sa asi fakt láme. Bezprostredne sa prediera životom. Presne ako ja... 

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu