reklama

Keď som rád

Po otcovi mám vysoký očný tlak a po mame medzierku medzi zubami. Aby som sa potešil ešte viac, vyfasoval som medzierky (skôr medzery!) vlastne medzi všetkými zubami, pre istotu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Práve som dovolal s mojim kamarátom Stevom. Okrem zistenia, že mi hrozivo po pol roku na Slovensku začína unikať jeho south-west londýnsky prízvuk a, že mi tak trochu chýba ten pub, v ktorom som ho pristihol, spokojne som si vydýchol. Dnes nastal pre mňa ten krásny moment, keď sa prehupla moja vnútorná krivka z dolnej časti, do tej hornej. Ten moment mám rád.

Vrátil som sa do svojej kože, oficiálne. Navonok človek nie je vždy čitateľný. Niekedy nerozumie dokonca ani sám sebe. Krivky sú tiež nestabilné a nie je na ne spoľahnutie. Raz sa menia rýchlo, inokedy postupne, zbrklo, vôbec, všelijako...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja osobne nemám moc rád, keď sa pohybujem na rovine, v strede, v rovnováhe. Patrím k tým, čo si radi užívajú a potom si kľudne aj poplačú, ak je treba. Mám radšej, ak mám peniaze a užijem si ich na plno, nevadí mi potom ten čas, kým nejaké opäť zarobím. Nemusím byť stále sám, ale nevadí mi samota. Inokedy zase nemôžem byť bez spoločnosti, večierkov a zábavy. A niekedy som mal chuť cestovať, vidieť, vytŕčať. Dnes som si už iba pri tej predstave unavene vydýchol. Teraz mám chuť na toto:

Vymaľovať si byt, zariadiť si ho jednoducho, ale sám, zahrať sa na domáceho kutila a kľudne si niečo aj opravím, ak bude treba. A nech mi to trvá aj mesiac, mám čas. Nebudem sa ponáhľať, budem si to všetko užívať. S Mickou sme už bývali rôzne, teraz však máme prvý domov. Ako sa patrí. Opäť niečo nafotím, spravím si hudobné kompilácie obľúbených kapiel a budem si ich púšťať dookola. Budem sa pozerať na kvalitné filmy a čítať doporučované knihy. Nájdem si čas na šport a pohodlie, ktoré mám tak rád. Dokonca sa teším na novú prácu, v ktorej som nedávno začal. A variť budem, budem variť tak, že sa mi už teraz zbiehajú sliny. A práve teraz mám chuť na víno, červené, so sviečkou a dobrým filmom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám rád, keď píšem. A mám čas na kamarátov. Na seba. Na lásku. Na čo chcem. Mám rád, keď som rád. A užijem si to, kým sa dá. Netrvá to bohužiaľ večne.

Náš druhý domov, už nebude ten prvý a prvý, ten musí byť niečo extra.

A skoro som zabudol. Budem hlavne prepínať! Potom ako som dovolal so Stevom nenastal ten veľký moment pre mňa iba tak. Mám novú telku, novú vysnenú telku. Plazmu (fuck LCD). Pekná štyridsaťdvojka. Ako málo niekedy stačí ku šťastiu, všakže?

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu