reklama

Uľavme si!

Niekedy si myslím, že na to máme talent. Všetci bez obmedzenia, všetci Slováci. Myslím, že to je asi jediné, čo máme spoločné naozaj všetci, ruku na srdce. Frflať, hundrať, dudrať, šomrať, to nám ide perfektne. Urobme s tým niečo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Ja osobne frflem pravidelne, často a rád. Zväčša sa mi potom uľaví a väčšinou urobím potom presne to, čo sa mi v prvom rade nepáčilo, alebo po čase zistím, že to na čo som hundral je pravda. Samozrejme, že to už nepriznám, to by ešte bolo!

Slovensko sa hýbe dopredu, aj keď trošku príliš smerom na západ, alebo to je iným smerom? Nič menej akoby sme stále hľadali našu vlastnú identitu, kto sme a čo chceme? Vieme sa všetci zhodnúť, že Američania to robia na hovno, vlastne tak ako celý svet, nevieme však stále ako to máme robiť my! V športe nás všetci predbiehajú, určite berú antibiotiká, alebo majú podplatených rozhodcov, poznáme nie? Môj názor je, že by sme ich mali nechať tak a sústrediť sa na to, v čom sme dobrí my všetci, všetci Slováci. Poďme vyučovať v školách teóriu šomrania a možno konečne vyrastie nejaký náš držiteľ Nobelovej ceny, to by nemalo byť ťažké. Alebo predbehnime konečne Čechov, aj keď v nich vidím jediného európskeho konkurenta, a sústreďme všetky sily do národného frflania. Poďme to robiť na vysokej úrovni, kritizujeme predsa radi, dotiahnime konečne niečo v dokonalosť!

Také majstrovstvá sveta, to by bolo. Alebo založme novú vedu, všetci sa budú chodiť učiť k nám, zabijeme dve muchy jednou ranou. Zrazu tu bude cudzincov, že sa nám z nich budú točiť hlavy! Akurát to musí byť všetko premyslené, ale vlastne to je jedno. Takáto veda asi nie je veda. Nadávať, čo je väčšinou to, čím končí naše hundranie, je možné aj tak na všetko a na všetkých. Rád by som si vypočul nejaké riadne frfle, hundry alebo akoby som to nazval. Proste mám nápad, poďme si dnes všetci uľaviť. Je nás málo, ale ak všetci vložíme ruku do ohňa, nie je toho oného, aby si nás nevšimol. Európa bude závidieť, svet sa bude učiť. Stačí si nájsť objekt a povedať, prečo vás irituje, čím to pokazil, alebo načo vôbec existuje?!

No a inak ďakujem, že ste ma nechali povedať to, čo som mal na srdci. V podstate som chcel ofrflať všetkých frflošov! Tých v diskusiách na blogoch, v krčmách pri pive, či v televízore pri hocijakej príležitosti, aj keď viac ich je asi pred tou telkou. Všetkých zbabelcov, čo hundrú a nikdy nič nevyriešia. Aj by som dopísal vhodné heslo, ži a nechaj žiť , ale to by som prihral všetkým, čo už brúsia reakcie v svojej hlave. I keď s brúskami to ja viem...

Každopádne, príspevok o ničom? Dnes sa vám nedarí? Je príliš teplo, alebo prílišná zima? Šéf vás zase žmýka a žena išla znovu vonku? Fico opäť trepe, blogy idú dole vodou, v peňaženke žiadne peniaze? Come on!

Uľav si Slovensko, uľav si čitateľ! Téma neobmedzená. Uvidíš, ako sa ti bude dobre spať. Teraz je tá pravá chvíľa, práve teraz, nehanbite sa...

PS : Iba dúfam, že nie ste ako ja. Ak mi niekto niečo prikáže, neurobím to ani za otca. To by som potom predsa nemal načo hundrať!


Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu