reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

reklama

Z domova

Bezprostredné predieranie

Branko Štefanatný

Bezprostredné predieranie

Prvej morskej vlne som odolal. Tá druhá už podlomila moje nohy a tie ostatné nechávam víťaziť, nech si ma ich silný prúd odveje kam len chce. Alebo by sa to dalo povedať inak, jednoduchšie. Dostal som chuť tu niečo ťuknúť, po dlhšej dobe. A preto píšem rýchlo, kým sa mi dá...

  • 1. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 834x
  • 9
Kvapka za kvapkou sa valí

Branko Štefanatný

Kvapka za kvapkou sa valí

Sedím pri Temži, cucám Fostera, slnko mi opeká tvár. Stmieva sa, zozimuje, asi sa poberiem domov...

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 021x
  • 4
Daj Slovákovi mobil, nech ťa...

Branko Štefanatný

Daj Slovákovi mobil, nech ťa...

Keď sa mi to stalo prvý raz, nedbal som. Druhý, tretí a štvrtýkrát mi to začínalo byť divné. No a dnes, dnes o tom aspoň napíšem, nech sa mi uľaví...

  • 19. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 004x
  • 27
Fuck you attitude

Branko Štefanatný

Fuck you attitude

Dnes som sa udomácnil. Definitívne. Po piatich mesiacoch od návratu zo zahraničia, sa cítim vnútorne dobre. Kto to zažil, vie. Myslím aj jedno, aj druhé. Návrat i vnútro.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 328x
  • 11
Či ako?

Branko Štefanatný

Či ako?

Je zvláštne ak voľný vták po dlhom krúžení nad svetom sadne na konár. A ostane na ňom sedieť.

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 870x
  • 12
reklama
Po štyroch mesiacoch

Branko Štefanatný

Po štyroch mesiacoch

Mám prácu. Som už oficiálne čistokrvný rodák (rozumej, už som si aj ponadával na politikov, aj nervózne obehol na aute nejakých vlečúcich sa ľudí, ktorých som následne skoro vytlačil z vozovky...a podobne) a čuduj sa svete, vidím to tu pozitívne.

  • 7. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 416x
  • 8
Po dvoch mesiacoch

Branko Štefanatný

Po dvoch mesiacoch

Ešte som si nevymyslel pointu článku, ale hádam sa dostaví. Minimálne ten koniec, pri troške šťastia.

  • 26. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 163x
  • 28
Ako sa máte?

Branko Štefanatný

Ako sa máte?

Vítam sa medzi vami, Slováci a zároveň vítam všetkých prváčikov v školách. Tak ako tieto deti i mňa čaká tvrdá realita, ich v škole, mňa medzi vami, bývalými prvákmi.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 377x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu