reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

reklama

Zo sveta

Voniaš ako sviečková...

Branko Štefanatný

Voniaš ako sviečková...

Niektoré veci sú jednoduchšie ako sa zdajú. Ale až v určitom momente, keď dozreje odpoveď, keď je všetko jasné. Často z čista jasna.

  • 6. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 072x
  • 16
Royal Ascot

Branko Štefanatný

Royal Ascot

Tento týždeň prebieha v meste Ascot neďaleko Londýna britský kráľovský dostihový míting, Royal Ascot. Prvý krát sa uskutočnil v roku 1711 a ja som mal pocit, že som sa včera objavil naozaj v osemnástom storočí.

  • 22. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 285x
  • 13
K videniu v Anglicku - Isle of Thanet

Branko Štefanatný

K videniu v Anglicku - Isle of Thanet

Človák väčšinou vidí klasické fotky z Anglicka, poväčša z Londýna. Je čas objaviť niečo iné. K videniu je tu toho určite veľa. Vybral som pár fotiek z toho, čo som videl cez víkend ja. Juhovýchodné pobrežie Anglicka, Kent, Isle of Thanet...

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 522x
  • 19
Angličtina verzus angličtina

Branko Štefanatný

Angličtina verzus angličtina

Skoro pred dvoma rokmi som napísal článok o tom, že sa mi páči viac americká angličtina, ako tá, ktorou sa rozpráva v Anglicku. V diskusii prevládal opačný názor. Dnes, múdrejší a krajší (iným slovom starší), kapitulujem a posielam americkú angličtinu tam kam patrí...

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 668x
  • 29
Boj s SAD Bratislava a.s. (Alebo čo by robil Tom?)

Branko Štefanatný

Boj s SAD Bratislava a.s. (Alebo čo by robil Tom?)

Vec : Žiadosť o preplatenie cestovných nákladov (alebo ako chcem počuť, že chybu urobila SAD Bratislava a.s. a nie ja!)

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 336x
  • 70
reklama
Ak chudnete, tak s rozumom!

Branko Štefanatný

Ak chudnete, tak s rozumom!

Keď som si zohnal stacionárny bicykel, napadli ma dve veci. Prvá bola, že napíšem článok sťaby túlavý bicykel, hodím fotku seba ako cvičím, teda bicyklujem a fotky obrázkov, na ktoré by som sa pozeral, v časopisoch. Raz by to bol výlet do Francúzska, inokedy Talianska, skočil by som pokojne aj do Južnej Ameriky alebo Japonska. Veď čožeby nie?

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 737x
  • 21
Ako cestovať z Londýna na Slovensko taxíkom?

Branko Štefanatný

Ako cestovať z Londýna na Slovensko taxíkom?

Veľmi jednoducho. Kúpite si cez internet lístky na autobus u spoločnosti Eurolines (zaplatíte ich SAD Bratislava a.s.) na trase Londýn-Bratislava a s úsmevom prídete v daný deň (ak máte šťastie, bude to deň pred vianocami) na stanicu Victoria Coach Station v Londýne, no a tam vás nepustia do autobusu. Tak isto s úsmevom. Auč!

  • 6. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 425x
  • 29
V utorok na Chelsea...

Branko Štefanatný

V utorok na Chelsea...

Už si tam, ako to tam vyzerá?Fantasticky! Mám dobré miesto, začal zápas, teším sa, neotravuj!To je super, vôbec ťa nepočujem. Inak, aj my sme tu.Áno, je tu veľa ľudí, segra, zavolám ti po zápase.Peťo, aj my sme tu, v hľadisku!?

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 770x
  • 0
Niečo o Krakowe

Branko Štefanatný

Niečo o Krakowe

Bol som na víkend. Aj keď netuším aký je, dal mi veľa.

  • 21. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 171x
  • 10
Anglicko čaká to, čo my už máme za sebou!

Branko Štefanatný

Anglicko čaká to, čo my už máme za sebou!

Dlhé červené časy...Už na to pomaly chystajú občanov a mne vždy pri pohľade na tento oznam roztiahne kútiky pier, predstavím si ako sa budú anglické deti učiť vždy pripravený! ;o)

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
Come on England!

Branko Štefanatný

Come on England!

Rozhodnuté. Majstrovstvá sveta vo futbale v Nemecku sa už blížia. Slovensko sa tam znovu neobjaví a tak nám, futbalovým fajnšmekrom (bývalým futbalistom, už iba teoretikom), neostáva nič iné, ako si nájsť iné mužstvo, s ktorým prežijeme tento šampionát. V dobrom i v zlom. Ja som sa už rozhodol.

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Prechádzka do práce

Branko Štefanatný

Prechádzka do práce

Čo za blbosť? Do práce sa predsa neprechádza, do práce sa padá (odvodené od z práce sa vypadáva).

  • 25. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Bez horaliek ani na krok?

Branko Štefanatný

Bez horaliek ani na krok?

Niektorí­ ľudia cestujú radi tam, kde nikoho nepoznajú, kde spoznajú lepšie domorodcov a najlepšie domorodkyne. Kde nepočuť rodnú reč, necítiť rodnú závisť a jednoduchosť. Jednoducho si oddýchnuť od domova, stereotypu, vidieť nové. Iní­, neradi opúšťajú ich korene, zvyky a pohodlie domáceho krbu. Nemienim súdiť, ktorá skupina robí­ lepšie. Pecivála aj tak asi nepresvedčí­m, aby vstal z pece a vybral sa na cestu!

  • 4. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 049x
  • 31
Keby som šejka tralala...

Branko Štefanatný

Keby som šejka tralala...

Jedna z výhod blogovania je, že sa celkom ujali stretávky blogerov. Teda aspoň ja som sa ich celkom ujal. Jedna z výhod blogerov je, že väčšina z nich neberie život smrteľne vážne. Teda aspoň tí, čo som zatiaľ stretol osobne sa tak tvárili. Jedna z výhod blogera - chlapa je, že sa môže stretnúť s nádhernými ženami. Teda aspoň o týchto zo včera sa to určite povedať dá...

  • 17. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
Moulin Rouge

Branko Štefanatný

Moulin Rouge

Tak trošku svojsky (nebrať príliš vážne!) delím ľudí na romantikov a neromantikov, ak sa im páči alebo nepáči film alebo nefilm *Moulin Rouge*. Je to svojský muzikálový film, ktorý buď neznášate alebo milujete. Mne sadol úplne vo všetkom. Hercami, piesňami, scenárom, dynamickým a kvalitne poskladaným hudobným a obrazovým chaosom, kulisami, atď. A tak som bol zvedavý, či ma aj reálny mlyn v Montmartri, svetoznámy kabaret v Paríži, chytí tak za srdce...

  • 10. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
Cestovanie s hudbou

Branko Štefanatný

Cestovanie s hudbou

Ak si niečo nezapíšem, má to niečo smolu. Takže mám pri počítači plno žltých papierikov s poznámkami. Pri dverách na stene tiež a vlastne všade, kde sa pozriem. Čísla, dátumy, mená, obrázky, adresy, nezmyselné aj zmyselné vety, myšlienky, rodiace sa sny. Keď už som pri nich, mám také miesto, kde si ich ukladám. Hneď vedľa miesta, kde si ukladám kľúče. Lístky na Chelsea, ľúbostný list, letenky...alebo veci potrebné na ich realizáciu, veci, na ktoré sa pozriem a...zasnívam, zaspomínam, predstavím si. Vždy tam niečo je. Dnes je tam dvd. Moulin Rouge. Ale nie o tom som chcel. Dnes mám chuť cestovať...

  • 27. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Come on Chelsea...a ty už poď domov!

Branko Štefanatný

Come on Chelsea...a ty už poď domov!

No miláčkovia moji * idem písať o futbale, ale nebude to žiadna reportáž, žiadny opis gólov, nijaké veľké myšlienky. Len si tak zapisujem do denníčka, že už sa to blíži. Odchod. V podstate príchod. A vlastne sa len budem rozplývať nad ďalším dňom, ktorý volám Deň, pre ktorý sa oplatí žiť.

  • 20. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Message in a bottle

Branko Štefanatný

Message in a bottle

Chytím ťa za ruku a mlčky sa prejdeme. Londýnom...

  • 15. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 299x
  • 26
Postrehy z horúčky sobotňajšej

Branko Štefanatný

Postrehy z horúčky sobotňajšej

Jednému Angličanovi sme dali ochutnať domácu slivovicu a on nám (asi) od šťastia urobil striptíz. Iná Slovenka si dohadovala cez telefón kde pôjde na dovolenku a ja som si nezobral ani jedno telefónne číslo. Včerajšia párty.

  • 25. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Poobedie

Branko Štefanatný

Poobedie

Normálny blogový článok. Podľa mňa. Téma, myšlienky poobedné. (Na začiatku vybavím aj jeden z účelov blogu, zavesím tu odkaz na jeden článok a vrátim tým požičané...držte palce Zajkovi, alebo nedržte, veď to je jedno)

  • 14. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 077x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu