reklama

Deň stvorený pre lásku

Dnes mám od rána pocit, že som sa zaľúbil. Do ženy s ktorou mám už skoro dva roky nádherný vzťah. Viem, bizarné. Ale príjemné cítiť to aj po čase...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Lúčenie s Londýnom prebieha pohodovo. Asi ako včerajšia výstava v Tate Modern. Kokteily, víno, jahody, šľahačka, chill-out v podaní dobrého dídžeja. V jeho hudbe som zacítil niečo, na čo som na nejaký čas zabudol. Nebol to iba pocit, bol som voľný, uvoľnený, svoj.

Svojský pocit sa ma dnes drží od rána. Sprevádzal ma na ceste do práce, spieval mi z úst naše obľúbené pesničky a pred očami mi prehrával večernú prechádzku pri Temži, ten krásny západ slnka, vlny narážajúce o breh, úsmev tvojich úst.

Ústavný, príjemný, svieži a ničím nerušený vánok vyváženého stavu cítim už dlhšiu dobu. Akurát som si to neuvedomoval. Prednedávnom sa nič nedarilo a všetko vyzeralo čierno. Dokonca aj v mojich prehnane pozitívnych očiach. A pozri, som tak rád, že som tie slzy zastavil, že som niekde v kútiku duše stále veril. Veril v tvoje slová, v dôveru, vieru v lepšie časy. Ty si pofajčíš na balkóne, v tichu, nenakazíš ma zlou náladou a tmavými myšlienkami, oddýchneš si, vydýchneš všetko s dymom a vrátiš sa do izby hladko, nežne a s úsmevom. Až minule som si to všimol, taký som niekedy zadubený do svojich problémov, ale to sme ostatne asi všetci, až pričasto.

A tak sa lúčime s Londýnom a všetko ide perfektne hladko. Čakajú nás výlety, zážitky a časom i záväzky. Život doma bude jednoznačne ťažší, každopádne však krajší. Tak sme sa včera zhodli, tak to bude. My nepotrebujeme k šťastiu veľa. A hlavne, ty by si ma nikdy neklamala.

Ty to nepotrebuješ. Ty vravíš pravdu, vždy tam a na mieste. Neprižmuruješ oči, neprifarbuješ, jednoducho vravíš, čo si myslíš, presne ako to mám rád. A to na tebe milujem. Ženy vraj potrebujú na vzťah od partnera cítiť ochranu, zázemie a až potom si vedia predstaviť spoločnú budúcnosť. Ostatné veci sú menej podstatné. Ja viem, že ty sa cítiš dobre a bezpečne. A vďaka tomu i ja. Nebojím sa písať, nebojím sa ničoho. Krásne začarovaný kruh, kruh lásky a dôvery.

Dnes je jednoducho nádherný deň. Upršaný a tichý, ako stvorený pre lásku.

Branko Štefanatný

Branko Štefanatný

Bloger 
  • Počet článkov:  217
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spokojný človek.Žilina, 30. Zoznam autorových rubrík:  Prvý článokOd srdcaZo svetaZ dlhej alebo krátkej chvíleVečná témaPohodaFotkyZ domova

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu